Aurubis investerar 700 miljoner dollar i metallåtervinning i USA
Den tyska kopparjätten Aurubis har nyligen påbörjat bygget av en ny anläggning för metallåtervinning i Richmond, Georgia, i närvaro av bland andra USA:s första dam Jill Biden. Anläggningen ska ha...